PRIMĂRIA COMUNEI SALIGNY , JUDEŢUL CONSTANŢA , organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice locale de execuţie , vacantă de :
- referent, Clasa III, grad profesional asistent , compartimentul Relaţii şi Comunicare din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Saligny.
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele :
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- condiţii minime de vechime: minimum 6 luni în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de executie de Referent Clasa III, grad profesional asistent ;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la sediul Primăriei în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României , Partea a-III- a.Termenul se calculează avându-se în vedere inclusiv ziua când a început –data publicării-şi ziua când s-a sfârşit –ultima zi în care se pot depune dosarele de concurs .Anunţul a fost publicat în Monitorul Oficial al României , din 19.08.2015.
Concursul se organizează la sediul Primăriei şi constă în două etape :
- proba scrisă – în data de 22 septembrie 2015 , ora 10.00;
- interviu – în data de 25 septembrie 2015, ora 10.00
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină , în mod obligatoriu.
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la H.G.R. nr. 611 din 2008,
modificată şi completată de H.G.R. nr. 1173/2008;
- copia actului de identitate ;
- copia diplomei de studii ;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz , în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice ;
- cazier judiciar ( cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere –în acest caz , candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe parcursul desfăşurării concursului , dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor , sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire ).
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare , eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate –adeverinţa va conţine , în clar, numărul , data , numele emitentului şi calitatea acestuia , în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice ;
- declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;
Copiile de pe actele de mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate .
Până în ultima zi prevăzută pentru selecţia dosarelor, membrii comisiei de concurs pot solicita candidaţilor informaţii sau alte documente relevante, din categoria celor de mai sus , pentru desfăşurarea concursului.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţia candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs , precum şi modele pentru declaraţii pe proprie răspundere .
Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română , scris şi vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice care candidează , atestată pe bază de examen medical de specialitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
- nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu , infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei , infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;
- nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
- nu a desfăşurat activitate politică , astfel cum este definită prin lege.
BIBLIOGRAFIE pentru concurs
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public ,cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGE nr. 52 din 21 ianuarie 2003 privind transparenta decizionala în administraţia publica republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa nr. 27 din 01 ianuarie 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberal acces la informţiile de interes public ;
- Hotărârea nr. 1723 din 14 octombrie 2004 privind aprobarea Programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în activitatea de relaţii cu publicul.
Informaţii suplimentare se pot obţine la:
- Telefon : 0371.111.743;
- Sediul Primăriei : strada Şcolii nr.15, satul Saligny , judeţul Constanţa
Publicat 15.09.2015
Anunt privind selectia dosarelor
Publicat 22.09.2015
Rezultatele concursului
Publicat 25.09.2015
Rezultatul interviului concursului
|
|
Fisiere atasate Ocupare functie publica
|