PRIMĂRIA COMUNEI SALIGNY ANUNTA
Scoaterea la concurs a funcțiilor contractuale de execuţie vacante din cadrul Primăriei comunei Saligny, pe durată nedeterminată, în perioada 21-23 septembrie 2016, respectiv: 21 septembrie 2016 orele 10:00 - proba scrisă şi 23 septembrie 2016 orele 10:00 - interviul, la sediul din strada Școlii , nr. 15:
– şofer - 2 posturi(1 post sofer microbuz școlar , 1 post sofer ).
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 de zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III - a. Termenul se calculează avându-se în vedere inclusiv ziua când a început –data publicării -și ziua când s-a sfărșit –ultima zi în care se pot depune dosarele de concurs . Anunțul a fost publicat în Monitorul Oficial al României , din 29.08.2016.
CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURSUL DE OCUPARE A 2(DOUĂ) POSTURI CONTRACTUALE VACANTE
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta de minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată avându-se baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Conditii specifice pentru funcţia contractuală de execuţie vacantă de şofer:
- - studii: profesionale auto;
- - permis de conducere, categoriile B, C, D, CE;
- - certificat pentru transport persoane (atestat profesional ) , în termen de valabilitate;
- - vechime minimă în specialitate: 5 ani.
ACTE NECESARE ÎNSCRIERII LA CONCURSUL DE OCUPARE A 2(două) POSTURI CONTRACTUALE VACANTE
- • cerere de înscriere la concurs;
- • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- • carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- • cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- • curriculum vitae;
- • adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
- • copiile de pe actele prevăzute se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs;
- • formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
B I B L I O G R A F I E :
- 1. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
- 2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002, republicată, privind circulația pe drumurile publice, cu modificările și completările ulterioare ;
- 3. Hotărârea de Guvern nr. 1391/2006, pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 195/2002, privind circulația pe drumurile publice , cu modificările și completările ulterioare
Informaţii suplimentare se pot obţine la:
- Telefon : 0371.111.743;
- Sediul Primăriei : strada Şcolii nr.15, satul Saligny , judeţul Constanţa
|
|
Fisiere atasate Ocupare functie publica
|